Guest and Host

Scorrere giù per la versione italiana

GUEST

In this section there are different links in which I post like a guest blogger, so as continuous or intermittent, or maybe just where I flash like a meteor.

You can read me in italian language on my Author’s Fanpage. Fanpage, that hosting me, is the first newspaper Fanpage of Facebook in Europe, for number of likes. A great honor.

I collaborate continuously on Nonsoloturisti, a leading Italian travelblog.

On Trippando where … how … when … I have a section called “The Liliana’s Stories” in which I try to focus of the journey from the perspective of a child.

And then …

Alberto Correra, guru of tourism news, marketing and communications interviews me on his blog.

Another interview on Learning is experience, Words on the go. Tiziana, so professional, that focus with his questions, the very essence of the family trip.

A dedicated post on his blog by Monica of Travel & Kisses, in line with my thought, even if we do not meet.

Some practical advice on Girovagate, low cost travel ideas;

A presentation on Tuttoblogtour, all the blog tours in Italy and worldwide.

HOST

Are you a traveler who has touched on special sites, endangered peoples and far far away lands? Or simply travels off the normal tourist circuits and you be able to see a special things around the corner of your home?

You have some beautiful pictures to share? Or stories that you want to see published? From some time you have in your mind the idea of the blog, but you have not yet had the courage to make it?

Do you like what and how I write and would you like to have my cooperation?

Do you want to correct my bad English translations? Perhaps in exchange I give you some Italian translations…

You are in the right place! Contact me and you will see your post and / or your photos published in my blog.

Scroll up for english version.

 

GUEST

In questa sezione sono presenti i diversi link in cui pubblico come guest blogger in maniera continuativa o saltuaria o magari dove sono solo passata quasi come una meteora.

Potete leggermi in italiano sulla mia Fanpage d’Autore.  Fanpage, che mi ospita, è la prima pagina Facebook europea tra i giornali per numero di fan. Un grande onore.

Collaboro in maniera continuativa su Nonsoloturisti, uno dei maggiori TravelBlog italiani.

Su Trippando, dove…come…quando… ho una sezione denominata “I racconti di Liliana” in cui cerco di focalizzare il viaggio dal punto di vista di un figlio.

E poi…

Alberto Correra, guru del turismo, news, marketing e comunicazione che mi intervista sul suo blog.

Un’altra intervista su Learning is experience, Parole in viaggio. Tiziana, così professionale e sentimentale ha colto, con le sue domande, la vera essenza del viaggio.

Un post interamente dedicato da Monica sul suo blog Viaggi e Baci, che fa toccare con mano la sintonia, anche se ci conosciamo più virtualmente che dal vivo.

Alcuni consigli pratici su Girovagate, idee di viaggio low cost;

Una presentazione su Tuttoblogtour, tutti i blog tour in Italia e nel mondo.

 

HOST

Sei un viaggiatore che ha toccato mete particolari, popoli in via di estinzione e terre lontane? Oppure semplicemente viaggi fuori dai soliti circuiti turistici e hai visto cose particolari dietro l’angolo di casa?

Hai delle belle foto che vuoi condividere? O racconti che vuoi vedere pubblicati? Da un po’ ti gira in testa l’idea del blog, ma non hai ancora avuto il coraggio di buttarti?

Ti piace come scrivo e vorresti la mia collaborazione?

Vuoi correggere le mie pessime traduzioni in inglese? Magari in cambio di qualche traduzione in italiano, che mi viene decisamente meglio?

Sei nel posto giusto! Contattami e vedrai il tuo post e/o le tue foto pubblicate nel mio blog.

 

Una risposta a Guest and Host

  1. Oviera scrive:

    viaggiare è il modo migliore per spendere il proprio tempo e i propri soldi e blog come questo aiutano molto chi ama viaggiare

    Rispondi

Lascia un Commento